גלשן חדש קניה חכמה

טיפים לבחור ולקנות גלשן חדש

גלשן חדש קניה חכמה

רוצים לקנות גלשן חדש? מחפשים את הדיל הכי טוב? אם התחלתם כבר לחפש גלשן ולערוך סקר שוק בוודאי נתקלתם במגוון הצעות וגיליתם שלא כל החנויות והחברות מציעות לכם את אותם דילים. חילקנו וריכזנו בשבילכם את ההצעות לשלוש חבילות עיקריות. בחר את שלך.

ההצעה הבסיסית – הגלשן "העירום"

למרות שבד"כ חנויות גלישה יציעו לך מחיר הכולל כבר את התוספות הבסיסיות, במקרים רבים המחיר הנקוב יכלול אך ורק את הגלשן ללא שום תוספת. אם בשלב הזה אתה עדיין חושב "אבל אני ממש רוצה את הגלשן הזה", עצור וחשוב שנית. בשוק הגלשנים התחרותי של היום ישנה סבירות גבוהה שתוכל לקבל גלשן זהה וטוב עם התוספות במחיר זהה ואף יותר זול.

טיפ: לכל גלשן הותאם סט חרבות שהשייפר שייך לגלשן, בקש לכלול אותו בחבילת הרכישה.

החבילה המשודרגת-גלשן, חרבות וליש.

ההצעה המשודרגת נולדה מתוך ציפיית הלקוח לקבל חבילה במחיר אחד הכוללת את כל המוצרים ההכרחיים שיאפשרו לגולש להכנס למים ולהתחיל לגלוש, כלומר גלשן, חרבות וליש. כיום חבילה זו נחשבת הסטאנדרט ומוצעת במרבית חנויות הגלישה בעיקר כאשר מדובר בגלשנים תוצרת מקומית. יחד עם זאת יש לשים לב למחיר החבילה הנקוב ביחס למחיר הממוצע בשוק של אותו גלשן בלבד (השוואה בין ההצעה הבסיסית אל מול המשודרגת).

טיפ: כאשר החרבות והליש כלולות בחבילה, בחר מוצרים נכונים ואיכותיים. לחץ כאן למידע נוסף בנושא חרבות ולישים.

חבילת הזהב – גלשן, חרבות, ליש, תיק לגלשן ותוספות אחרות (שעווה/פדים, ביגוד גלישה וכו’)

ישנן חנויות גלישה אשר יציעו לכם את החבילה המשודרגת אבל עם תוספות מפנקות כגון תיק לגלשן, שעווה/פד, ביגוד גלישה וכו’. בשל התחרות הרבה בין החנויות, החבילה הזאת יכולה להציע ערך מוסף ללקוח ולמשוך אותו לקנות באותה חנות. יחד עם זאת במקרים רבים הצעה זו יכולה להיות יקרה יותר מההצעה הבסיסית או המשדורגת לכן חשוב לשאול את עצמך האם באמת אתה זקוק לכל התוספות האלה? אם התשובה היא כן, גם פה יש לשים לב למחיר החבילה הנקוב ביחס למחיר הממוצע בשוק של אותו גלשן בלבד. אם התשובה היא לא, המשך לבדוק אופציות הדומות לחבילה הבסיסית והמשודרגת והשווה מחירים.

20160627_162932

לאיזה דברים נוספים צריך לשים לב:

לציוד גלישה ובמיוחד לגלשן יש בלאי ולכן חשוב לבדוק את האחריות והשירות שהמקום מציע. חנויות גלישה מנוסות מעונינות ורוצות להחזיר אותך כל שנה לקנות גלשן וציוד גלישה. לכן יתכן ויציעו מגוון שירותים כגון תיקוני גלשן בהנחות משמעותיות (פיצוצים, שבירות וכו’), טריידאין בשנה הבאה (החלפת גלשן ישן בחדש), מגוון הנחות על מוצרי גלישה נלווים וכו’. אלו דברים חשובים וכדאיים וממולץ מאוד לשכלל אותם בשיקולי הקניה.

טיפ: יש להיזהר ממחירים נמוכים מדי. ככלל, במידה וערכת סקר שוק ונתקלת במחיר נמוך מדי מהממוצע, נקוט משנה זהירות בקנייתך. בד"כ המחיר הינו אינדקציה טובה לאיכות המוצר וליכולת שלך להנות ממנו בגלישה.

בהצלחה!

למבחר הגלשנים שלנו לחץ כאן>

השארת תגובה