השכרת גלשנים

בואו להשכיר גלשן בביג בלו לחווית גלישה ייחודית

השכרת גלשנים

מחפשים להשכיר גלשן? לא חייבים להתפשר-בואו להשכיר גלשן איכותי בביג בלו.

אם ברצונך להשכיר לונגבורד, מינילונגבורד, פאנבורד, סופטבורד ושייפים איכותיים אז הגעת למקום הנכון! בביג בלו יש לנו את מגוון גלשנים להשכרה 100% תוצרת קליפורניה שיספקו לכם חווית גלישה ייחודית במחירים מעולים!

הסיבות שכדאי לך להשכיר גלשן בביג בלו:

גלשנים איכותיים מכל הסוגים ולכל הרמות

– תהליך השכרה נוח ופשוט

– ליווי מקצועי

– מחירים נוחים

– אהבת את הגלשן שהשכרת- מעולה! קבל זיכוי על סכום ההשכרות בקניית גלשן עד 1000ש"ח.

*מומלץ ליצור קשר לפני לבדיקת זמינות – ליצירת קשר לחץ כאן>

*פיקדון נדרש להשכרה.

*מינימום גיל השכרה 18

good surfboard rental Big Blue Surf Shop
Smiles and good vibes @ Big Blue Surf Shop

מאילו סיבות כדאי לי להשכיר גלשן?

גולש מתחיל

בין אם סיימת קורס גלישה שבו גלשת בעיקר על סופטבורד, או שאפילו ראית גולשים בים וזה כל כך קסם לך שהחלטת שאתה חייב לגלוש ואתה חייב שיהיה לך גלשן מייד ועכשיו – אז כדאי לך לעצור ולקחת נשימה עמוקה – יש לך אפשרות לעשות החלטה נכונה ולהשכיר גלשן. מדוע? בתחילת הדרך הגולש נחשף למגוון תנאי גל, לאתגרים של הים ובעיקר מפתח את היכולות הבסיסיות של גלישה, אך לעיתים אינו "סגור" מספיק על הסגנון והיכולת האישית שלו. בשל כך עדיף ואף חסכוני יותר להשכיר ולקבל ליווי מקצועי על גלשן לפני שמקבלים החלטה סופית על רכישת גלשן.

גולש מנוסה

מבחר הגלשנים כל כך רחב ומגוון שהוא יכול לתעתע גם בגולשים מנוסים אשר מנסים למצוא את "הכלי" המתאים להם. בנוסף לכך, לעיתים קרובות גולשים מנוסים רוצים לחקור כיוונים חדשים בגלישה ולהרחיב את ה Quiver (אוסף הגלשנים שברשותם) השכרת גלשן במקרה הזה תהווה יתרון משמעותי בחידוד הבחירה. לדוגמא במקרה של שורטבורדר שמעוניין להתנסות על לונגבורד, יהיה כדאי לו וחסכוני יותר להתנסות מגוון לונגבורדים (performance, Noserider וכו') טרם הבחירה הסופית.

גלשן מתאים לגל מתאים

בחירת גלשן מתאים לגל המתאים יכולה להשפיע רבות על ההנאה שלך בים. לעיתים מצב הגלים אינו אופימאלי לגלשן שברשותך וזה מאלץ אותך להתפשר. אז אין צורך להתפשר – בין אם הים נמוך או גבוה תוכל להשכיר אצלנו את הגלשן המתאים.

להשכרת גלשן צרו קשר עכשיו 03-5755424

 

השארת תגובה