ג'ון ג'ון פלורנס

נולד "בצינור"

החוף הצפוני של אוהאו בהוואי הוליד עוד מתחילת המאה ה 20 גולשים מהטובים בעולם. ג’ון ג’ון פלורנס ממשיך את המורשת הזאת. זה לא מפתיע בהתחשב בעובדה ש"חצר ביתו" זה חוף ה"הצינור" בהוואי שם הוא גדל עם אמו ושני אחיו הצעירים, נתן ואיוון. אמו אלכסנדרה, גולשת לונגבורד מקצוענית בעצמה, הציגה את פלורנס לספורט מהרגע הראשון שפלורנס יכל ללכת. היא מעידה שכבר בגיל צעיר הגלישה היתה טבעית בשבילו והוא הרגיש בנוח בגלים שהיו גבוהים פי כמה ממנו.

פריצת הדרך של ג’ון ג’ון פלורנס

פלורנס התחיל לגלוש בחוף "הצינור" כבר בגיל 8, דבר שלא נתפס ע"י גולשים כמו ג’ק ג’ונסון וקלי סלייטר. ג’ונסון נזכר בימים שפלורנס היה נכנס למים וכל הגולשים היו מודאגים מהילד הקטן הזה שגולש בחוף "הצינור", עד כמובן שהיו רואים אותו גולש בצורה כל כך רגועה ונוחה שהיתה פשוט מדהימה את ותיקי החוף. ההצלחה של פלורנס לא איחרה לבוא וכבר מגיל 10 הוא התחיל לנצח תחרויות גלישה של ה NSSA. בתחילת 2006, הוא היה הגולש הצעיר ביותר בהיסטוריה להתחרות ב"פייפליין מאסטרס". פלורנס אומנם לא התקדם שלב בתחרות אך עצם השתתפותו בגיל 13 היתה מדהימה לכשעצמה והיוותה פריצת דרך בקרירה הצעירה שלו.

אלוף העולם בגלישה 2016

פלורנס, שזכה באליפות העולם בגלישה בסבב ה ASP נחשב לאחד הגולשים הדומיננטים בספורט וכמות הספונסרים שתומכת בו מעידה על כך (Hurley, Vans, Dakine, Spy, Future Fin Systems ועוד). בזמן החופשי שלו הוא נוסע לטיולי גלישה עם מיטב הגולשים המקצועיים כמו קלי סלייטר, שיין דוריאן, פרד פטשייה ועוד. נראה שכל שנה פלורנס מראה יכולות טובות מהשנה הקודמת, וע"פ תחזיות של טובי הגולשים והישגיו בתחרויות גלישה (במיוחד בפייפליין מאסטרס), פלורנס ימשיך להיות מאוד דומיננטי בספורט ב 10 שנים הקרובות.

השארת תגובה