טיפים לקיץ הקרוב

איך להיות מוכנים

טיפים לקיץ הקרוב

אמנם החליפת גלישה שלך עדיין לא מאוכסנת ואולי זה נראה לך מוקדם אבל הקיץ מעבר לפינה. אז מעבר לציפיה של המים החמים בקיץ, מה צריך לעשות לקראתו ואיך להתכונן לקיץ מלא בגלישה. טיפים.

גלשן חדש

בוא נתחיל בזה שמגיע לך גלשן חדש. אז נכון שגלשן חדש הוא עסק יקר (במיוחד של חברות מובילות) אבל כל השנה למדת ועבדת וריצית את כל האנשים מסביבך… אז מגיע לך להתפנק על גלשן שחלמת עליו מאז הקיץ האחרון. ודרך אגב תפסיק לאמר לעצמך בראש "…נסחוב את הגלשן הזה עוד קיץ", אין זמן יותר טוב מעכשיו להתחיל להתקדם ולהנות.

אז אל תחכה ותתחיל לבדוק אופציות גלשנים בשבילך. שאל את עצמך לאיפה היית רוצה להביא את הגלישה שלך בקיץ הקרוב, ובהתאם התמקד בעיצובי גלשן מתאימים, תקציב רלוונטי וכו´. כל אלה חייבים להיות שיקולים בבחירתך. לכן ככל שתקדים כך תהיה מודע יותר למגוון האופציות הקיימות בשוק הגלשנים.

גלשן משומש

במידה והחלטת להשאר עם הגלשן הנוכחי שלך, בדוק אותו ותקן את כל הפיצוצים, השברים והסדקים שרק מדרדרים את מצב שרידות הגלשן (כן..כן! הגיע הזמן להוריד את כל ה Duck-Tapes שהדבקת ב-10 שנים האחרונות). באמצע הקיץ כשהגלים מפמפמים, המים חמים והחבר´ה שלך גולשים מהבוקר עד הערב, אתה לא רוצה לעמוד על החוף בלי גלשן לשבועיים (ובשיא העונה תיקון גלשן יכול לקחת אף יותר זמן). לכן הזמן הכי טוב לבזבז על תיקונים זה בחורף.

כושר

בחורף לכולנו יש נטייה להשאר יותר בתוך הבית ולהתכרבל מול הטלווזיה, אבל הגיע הזמן לצאת מסירי החמין של אמא ולהתחיל להגביר את הכושר הגופני שלכם. אל תתרצו ותעשו לעצמכם הנחות, מחקרים מראים שפעילות מתונה והדרגתית במשך שלושה חודשים בלבד יכולה לעלות את החוזק והחוסן הפיסי והנפשי בצורה דרמתית. תתחילו ללכת, לרוץ, להרים משקולות לעשות יוגה, פילאטיס, אופניים..כל מה שעולה בדעתכם ואתם מתחברים אליו. כל פעילות גופנית שתתחילו עכשיו תגביר את היכולת שלכם להשאר יותר זמן במים ולגלוש בהנאה ובבטחה. כמעט ולא קיים גולש מקצועי אחד בעולם שלא מציין את הפעילות הגופנית כגורם משמעותי בהצלחה בספורט. רק צריך להסתכל על גולשים כמו סלייטר ופנינג, וגולשים בארץ כמו גלוסקא להבין את חשיבות הנושא.

ציוד נלווה

נכון שכל מה שאתה צריך זה קצת גלים וגלשן בשביל להנות בקיץ אבל ציוד נלווה בהחלט יכול לשדרג לכם את החוויה. ציוד כגון תיק לגלשן, ביגוד גלישה וכו´ יעשו את החוויה קלה, בטוחה וכיפית. תיק לגלשן יגן על הגלשן מחום הקיץ ויקל עליכם בנשיאתו לחוף. ביגוד גלישה כמו לייקרה ומכנסי גלישה יגנו עליכם משיפשופים מיותרים. כל שנה יוצאים דגמי מכנסיים ולייקרות מחומרים חדשים ועיצובים יחודיים שיעניקו לכם הרגשה אחרת במים. בידקו גם את מצב הליש שלכם יתכן והגיע הזמן להחליפו.

חופשת גלישה

כיום ישנן חברות רבות המציעות חבילות גלישה למגוון אתרי גלישה בעולם כגון האיים המלדיבים, אינדונזיה, קוסטה-ריקה ועוד. במידה והינכם מתכננים לצאת לטיול גלישה תכננו זאת בהקדם. תכנון מוקדם יעזור לכם קודם כל לראות איזה יעד הכי עונה על צרכי החופשה שלכם. בידקו עם גולשים אחרים על סוכנויות נסיעות מומלצות, תנאי שהייה וכמובן תנאי גלישה. חשוב לבדוק איזה יעדי גלישה הכי פעילים בקיץ. חשוב גם לבדוק את תוקף הדרכון שלכם ובמידה והוא צריך חידוש (לפחות חצי שנה לפני פג תוקפו יש להאריכו/לחדשו. משרד הפנים נותן שירות מצוין בנושא דרך דואר ישראל.

רוצים לחלוק איתנו טיפים נוספים לקראת הקיץ. כתבו אלינו.

השארת תגובה