ביקיני לגלישה

איך לעשות בחירה נכונה

ביקיני לגלישה

המשימה: ביקיני מחמיא, נוח ופונקציונאלי. כולנו יודעות שלמצוא ביקיני נוח, איכותי וכמובן מחמיא זאת משימה לא פשוטה. אך אם נוסיף לזה את העובדה שגם אנחנו רוצות לגלוש איתו ושבסוף הגלישה נצא איתו מהמים, זאת יכולה להיות משימה כמעט בילתי אפשרית. למזלנו, עם המעורבות הגוברת של נשים בספורט הגלישה התפתחו גם עיצובי ביקיני נוחים, מחמיאים ופונקציונאלים המאפשרים לך להיראות טוב מחוץ ובתוך המים מבלי לחשוף איזושהו חלק גוף שאת לא רוצה להראות.

הרבה חברות גלישה כמו Rusty, Roxy, O’neill ו Billabong מציעות ביקיני לגולשות. ממולץ לבדוק את עיצובי הביקיני באתרי החברה או בחנויות גלישה מובחרות. לאחר שמצאת את הסטייל והצבע שמוצא חן בעינך הגיע הזמן לבדוק את הפונקציונאליות של הביקיני. רמת גמישות החומר והדרך בה חלקי הביקיני מתחברים הינם היבטים חשובים בבחירתך. אז הנה מספר טיפים שיכולים לעזור לך לבחור את הביקיני המושלם לגלישה.

החלק העליון של הביקיני

בואי נדבר על החלק העליון של הביקיני. באופן עקרוני לגולשות לא מומלץ לגלוש עם חלק עליון שנקשר עם חוט, אך אם את אוהבת את הסטייל הזה ודאי שהחוט עבה מספיק ושניתן לעשות קשר כפול. בנוסף כדאי לוודא שיש סוגר אחורי ליתר בטחון. אם את אוהבת חלק עליון משולש, ודאי שהכתפיות תפורות מקדימה. כתפיות אשר מחליקות יכולות בהחלט לגרום לחשיפה לא רצויה וזה הדבר האחרון שאת צריכה לדאוג לו שאת גולשת בים. מומלץ שהכתפיות יהיו בעלי גמישות טובה ושישבו באופן יציב ונוח על הכתפיים. בנוסף מומלץ לקנות ביקיני עם פדים תפורים (ולא כאלה שניתן להסיר אותם) אשר יכולים להתהפך, לזוז ולהתכווץ בזמן הגלישה.

החלק התחתון של הביקיני

לגבי החלק התחתון, כולנו מכירות את הסכנה הכמעט בילתי נמנעת של ה"וודג’י" (התחתון שמתגנב לו למעלה). אבל ישנם עיצובי ביקיני יותר מוצלחים. הסטייל של מכנסי הביקיני הם עיצוב שמציע הכי הרבה כיסוי ויציבות על הגוף. שימי לב לגמישות החומר. החלק התחתון צריך לשבת יציב ולא משוחרר, עם מתח חזק אך נוח בקו המותניים. בדומה לחלק העליון, אם בחרת חלק תחתון הנקשר בעזרת חוט, ודאי שהחוט עבה מספיק ושניתן לעשות קשר כפול.

ביקיני ברזילאי

לכל חובבות הביקיני הברזילאי! יחד עם העובדה שהביקיני הברזילאי מאוד מחמיא, הוא יכול להיות בעיתי במיוחד אם החומר לא איכותי, דק ובעל נטיה להתגלגל למטה בקלות. למרות זאת, ישנם סוגי ביקיני ברזילאים שיכולים לשמש אתכן לגלישת גלים. בחרי חלק תחתון שמחובר לכל האורך מסביב ושרמת הגמישות שלו חזקה, זה יבטיח שהביקיני ישאר במקום שלו.

איך לבדוק את הביקיני לגלישה

הדרך הכי טובה להצלחה בבחירת ביקיני לגלישה היא כמובן לנסות כמה שיותר סוגים. הרגישי את החומר, מיתחי וקפלי אותו. בזמן המדידה , תזוזי ותתמתחי בתוכו, הניעי את ידיך כפי שאת עושה בזמן הגלישה והרגישי אם הוא יציב ונוח.

בהצלחה!

יש לך עצה, המלצה או סיפור מעניין על ביקיני לגלישה, כיתבי אלינו.

השארת תגובה