מסעדת מנטה ריי

אוכל וים הולכים ביחד

מסעדת מנטה ריי

כבר שנים שאני גולש בחוף המערבי (חוף צ’רלס קלור), אך לפעמים, כשהחוף עמוס בגולשים, אני עובר קצת צפונה, שם אני מוצא גלים לא פחות טובים. בדיוק מולי, מרחק מטרים מהחוף ישנה מסעדת דגים ומאכלי ים המשקיפה על הים-מסעדת מאנטה ריי. בכל פעם שאני יוצא מעוד סשן גלישה מעולה אני מבטיח לעצמי לבקר במקום. בשבוע שעבר זה סופסוף קרה. לאשתי היה יום הולדת וידעתי בדיוק היכן נחגוג.

הכל מתחבר

המטרה היתה פשוטה: לשלב שלושה דברים שאני אוהב מכל הלב – ים, אוכל וכמובן אישתי.

כאחד שכבר ראה לא מעט מסעדות דגים בארץ ובעולם הציפיות לא היו גבוהות, אך החוויה במאנטה ריי היתה טעימה מהרגע הראשון. המארחת קיבלה אותנו במקצועיות ובחיוך והושיבה אותנו בשולחן הצופה על הים הכחול כאילו כבר ידעה שאנחנו חוגגים.

מגוון המנות הראשונות היה רחב וחלקם כלל מרכיבים מפתיעים, מפתים וטעימים שפתחו לנו כראוי את התאבון (כגון הבייבי שרימפס עם הבורגול והמלון).

התענוג האמיתי הגיע עם המנות העיקריות. אישתי הזמינה שרימפס מוקפצים עם ניוקי, כרישה, עלי בייבי תרד ברוטב גבינת סאנט מור ואני פילה של לברק עם ניוקי, חצילים ואגוזי קשיו בחמאת לימון כבוש וכוסברה.המנות היו יוצאות דופן, מצוינות והוגשו בנדיבות. הטריות והחיבור של הטעמים היה מושלם והביע את האכפתיות של המקום לאוכל שהוא מגיש לאורחים.

באופן טבעי הכל התחבר. הים, האוכל וכמובן הרגשת החגיגיות שרציתי להעניק לאישתי.

אז לכל הגולשים ולאנשים שנמצאים באזור – מומלץ ביותר!

לאתר מסעדת מאנטה ריי לחצו כאן >

השארת תגובה