קוקו הו

ממשיכה את המורשת

קוקו הו

"לא להתעצבן, רק להתלהב", זהו המוטו של קוקו הו, אחת הגולשות הגלים המבטיחות ביותר בספורט הגלישה. קוקו יודעת דבר או שניים על גלישת גלים. שם המשפחה שלה נחשב לאחד השמות האגדתיים בעולם הגלישה ובמיוחד בהוואי. קוקו היא הבת של מייקל הו ,אחייניתו של דריק הו ואחותו של מייסון הו. למי שהשמות האלו לא מוכרים (אולי בשל הגיל הצעיר), מייקל ודריק הו נחשבים בין הגולשים הטובים והמוצלחים ביותר שהוואי יצרה. סגנונם המאופיין ביכולת שליטה, תמרוני כוח ונוחות בגלי הענק של חופי הגלישה סאנסט ופייפליין היווה מודל לחיקוי כמעט לכל גולש מקצוען בשנות ה80 ו ה90 והשפעתם על הספורט במים ומחוצה לו ניכרת עד היום. לכן זה לא מפתיע שקוקו אומרת שמשפחתה היא ההשפעה הכי גדולה בחייה.

קוקו הו – בדרך לפסגה

היותה בתו של אגדת גלישה אומנם פתח לה הרבה דלתות וחשף אותה תיקשורתית יותר מגולשות אחרות, אך לקוקו בת ה 19 יש את כל היכולות, הכישרון והתוצאות לגבות אחר המוניטין המשפחתי. בסוף 2008 קוקו הצליחה להגשים חלום ולשריין לעצמה מקום בסבב העולמי של 2009. כבר באותה שנה קוקו אספה הישגים כגון הניצחון בתחרות הנשים המקצועית של ריפ-קארל ודורגה במקום ה-3 בארגון הגולשים המקצועי (ASP).

הפידבק שקוקו מקבלת מהגולשות האחרות מצביע על אישיותה החברותית ויכולתיה הספורטיביות. סטפני גילמור, אלופת העולם 2007-2009, ציינה שהגלישה של קוקו מאוזנת ומדויקת. צ´לסי הדג´ס, אלופת העולם 2005 (שחזרה ב2009 לסבב העולמי), טענה שרמת הגלישה של קוקו דוחפת אותה קדימה וגורמת לה לבחון מחדש את הדרך שבה היא גולשת.

ההשראה

ללא ספק קוקו מפגינה יכולת וסטייל הרבה מעבר לשנותיה. היא זוכפת את הישגיה לזמן הגלישה במים אך מודה כי ההשראה העיקרית באה ממשפחתה ומחבריה הקרובים. היא מדגישה שכל אחד מסובביה מספק לה ביטחון ותמיכה בהמשך דרכה המקצועית. קוקו מבחינתה שמחה לנצל את הנסיון הרב של אביה אשר סביר להניח מקפיד לתת לה טיפים חשובים מלווים בנימה אבהית מודאגת ומלאת גאווה. בנוסף קוקו שואבת השראה מכוכבי גלישה כגון סטפני גילמור, סילבנה לימה, סופיה מולנוביץ´ וכמובן קלי סלייטר.

היכולת של קוקו להיות מופקסת מטרה, והרצון שלה להיות גולשת וספורטאית מצויינת יביאו לה עוד הרבה הישגים ובקרוב. אך ללא קשר להישגים של קוקו בסבב העולמי, נראה שהיא ממשיכה את המורשת ומביאה הרבה כבוד וגאווה למשפחת הו.

השארת תגובה