לונגבורדים ברוס ג'ונס

העבר והעתיד של גלשני ברוס ג'ונס

הספורט שלנו בנוי על מסורת. מסורת של חוויות מגלים ואנשים שהשפיעו עלינו בין אם זה במעגל הקטן של החוף שבו אנו גולשים ובין אם אנשים ששמו את חותמם על עולם הגלישה לעד.

ברוס ג'ונס, השייפר האגדי מקליפורניה השאיר חותם דומה על תרבות הגלישה ואומנות השייפינג. למעשה כל גולש, ובמיוחד הלונגבורדרים הותיקים שמבינכם, חייב או מחוייב להכיר את השם והאגדה שמאחורי האיש שעמד וחתם במשך 4 עשורים על כל גלשן שהוציא מתחת לידיו המקצועיות והמנוסות

ברוס התחיל לעבוד בתעשייה בעידן הזהב של שנות ה 60 וחווה זאת עם אגדות כגון פיל אדוארדס, גורדי דווין, דייל ולזי, דיק ברואר, טרי מרטין וכו' כאשר הוא חותך ומדביק שידריות עץ ומתקדם באהבה ובנחרצות להיות שייפר מוביל תחת עיניהם המקצועיות והקשוחות של הובי אלטר (גלשני הובי), גורדון דווין (גורדון וסמיט’) ודיק ברואר (גלשני ברואר).

Untitled2

עוד כשעבד בשביל יצרני הגלשנים מהטובים בעולם, ברוס עיצב מודלים שדחפו את גבולות השייפינג. הוא היה אחד הראשונים ששילבו עיצובים שמקורם בהוואי עם עיצובי גלשן אופייניים לקליפורניה. ברוס פתח את חברת הגלשנים שלו ב1973 ומאז לא הפסיק לייצר גלשנים עד לפטירתו הפיתאומית ב 2014. שהמוטו השולט הוא "פונקצוינאליות מעל אופנתיות".

שייפר Old School

בניגוד למרבית היצרנים מסביבו, ברוס ראה חשיבות רבה בהמשך והקפדה על התמקצעות ופיתוח גלשנים באופן ידני ומסורתי המבטאים שילוב של עדכניות, דיוק ואיכות בעיצוב וגימור ברמה שנדירה לימים אלו כאשר ההמוטו השולט הוא "פונקצוינאליות מעל אופנתיות". מעיצובי הפיש, הלונגבורד המודרני ועד למודלים הקלאסים של הרטרו-נוזריידר, הגלשנים של ברוס ג’ונס פשוט עבדו במים.

ברוק ג'ונס, בנו של ברוס וממשיך דרכו, צבר באופן טבעי שנים של למידה מאביו וספג את אומנות השייפינג והחשיבה הפונקציונאלית על הדרך בה גלשן אמור להיות מיוצר וכיצד הוא אמור להתנהג במים.

מבט אחד על השייפינג והגלישה של ברוק ומבינים שמדובר באחת ההבטחות של עולם השייפינג

* למבחר הלונגבורדים של ברוס ג’ונס לחץ כאן>

ברוק ג'ונס מדגים יכולות
ברוק ג'ונס מדגים יכולות

ב

ברוק ג'ונס מיישם את התורה של אביו בחדר השייפינג
ברוק ג'ונס מיישם את התורה של אביו בחדר השייפינג

השארת תגובה