קלי סלייטר – סוד ההצלחה

על ההצלחה בגלישה, בחיים ובכלל.

קלי סלייטר – סוד ההצלחה

קשה להסביר את התופעה הזאת שנקראת קלי סלייטר. כמסתכלים על ספורט הגלישה בכללותו, כמעט ולא נשאר היבט אחד בו סלייטר לא השאיר את חותמו. יתרה על כך, נראה שהשלב בוא סלייטר מנסה להוכיח משהו למישהו, תם ונשלם. סלייטר ,שמוגדר כגולש הפופלרי והמשפיע ביותר בספורט, מבין שהוא נמצא בעמדה מיוחדת במינה המעניקה לו את האפשרות לחקור גבולות ותחומים חדשים בעולם הגלישה. בין אם זה ביכולת וסגנון הביצועים, שיפור ציוד הגלישה או קידום פופלריות הספורט בקרב צעירים, סלייטר מצליח להרים את הרף ולגרום לתעשייה כולה ללכת בעקבותיו (ולא להפך).

אחרי 10 תארי אליפויות עולם ואחת השנים הדומיננטיות ביותר בקרירה, הוא גורם לזה להראות קל. אבל כפי שסלייטר מתאר זאת, להשאר בפסגה דורש מחויבות ללא פשרות, עבודה קשה וגם יכולת לקחת צעד אחורה ולהרגע. התאמצנו לאסוף ולהביא לכם את הפסקאות הבאות בהם סלייטר מתאר את הדרך להצלחה אמיתית בגלישה ובחיים בכלל.

סלייטר על עקרונות ההצלחה בחיים

בטח בעצמך- לא מדובר רק בגלישה, איגרוף או כל פעילות אחרת שאתה עושה, עליך להיות בטוח בעצמך לצאת ולממש את מה שאתה יודע לעשות. ברגעים שאתה לא מודאג מהתוצאה, אלו הזמנים שאתה מגלה דברים על עצמך. אתה סומך על האינטואיציה ופועל מתוך אינסטינקטים.

הקשב לעצמך ולסביבתך- ככל שתהיה מחובר לאמת שלך, כך תגבר יכולתך להיות רגוע ושליו. שלא כבעבר, למדתי לא להתרגש בקלות, לקחת צעד אחורה ולהרגע. בנוסף, הקשב לסביבה. החיים מלאים בסימנים ומסרים, לכן חשוב להבחין ולהקשיב למתרחש סביבך. ברוב המקרים הם יעזרו לך לעשות את החיים יותר קלים ופשוטים.

תזרום עם החיים- החיים משתנים, אתה יכול לשים לעצמך מטרה ואז היא לא תתממש. ברוב המקרים, הדבר שעובד הכי טוב זה "להרגיש" את הדברים בזמן שהם קורים. היו לי פעמים בקריירה שהייתי תחרותי באופן קיצוני: ´זה מה שאני רוצה; אני רוצה את אליפות העולם´. אבל אמירות כאלה גורמות ללחץ ומתיחות. בנקודת הזמן הנוכחית, אני מעדיף פשוט "להתגלגל" ולזרום עם החיים; אם לא אזכה בעוד אליפות עולם, זה בסדר. אם אזכה, נפלא.

סלייטר על עקרונות הניצחון בתחרויות גלישה:

הכר את הסביבה ואת חוף הגלישה– ישנם מצבים בהם רוב הגלים הטובים נשברים בנקודה אחת, אבל בנקודה השנייה ישנם גלים עם פוטנציאל אשר יכולים להביא לך ניקוד גבוה שגולשים אחרים לא מזהים. לכן, נסה לגלוש בכמה שיותר מקומות ובתנאי ים שונים ונצל את הידע הרב מהגולשים המקומיים.

שלוט בציוד שלך- גולש טוב מכיר את הציוד שלו ויודע מה כל אלמנט עושה. לכן, התאם את ציוד הגלישה שלך בהתאם למקום בו אתה גולש, כוון והחלף גלשנים וחרבות בהתאם לאופי הגלים ותנאי הים והקפד לחקור ולהתנסות עם ציוד שונה.

הכר את המתחרים- מה החוזקות? מה החולשות? יכול להיות שמשהו קורה בחיי המתחרה ואולי גורם להתרופפות בבטחון שלו. לכל אדם יש סדק בשריון, ואתה יכול ללמוד כיצד לחשוף אותו.

:

בואו לבדוק את הגלשן שקלי היה מעורב בעיצובו באופן אישי Al Merrick Black Flag Whip

השארת תגובה