גלשן בהתאמה אישית

לבחור את הדרך שלך

גלשן בהתאמה אישית

כיום מגוון ואיכות הגלשנים הנמכרים בחנויות הגלישה המתמחות הינו רב ועשיר. לכן במרבית המקרים ניתן יהיה למצוא גלשן חדש ומוכן מהמדף אשר יספק את צרכי הגולש. כאשר גולש נתקל במצב בו הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה ומצפה מהגלשן, אך הוא לא מצליח למצוא ולבחור גלשן מוכן בחנות, זה הזמן לפנות לאופציה של הזמנת גלשן בהתאמה אישית.

הכר את החומר

מכיוון שגלשן בהתאמה אישית נועד "לתפור" מאפיינים אישיים ורצויים לגולש מסוים, חיוני ומומלץ שגולש המעוניין בגלשן בהתאמה אישית יכיר את מאפייני עיצוב הגלשן והשפעתם על הגלישה. הכרתו עם האלמנטים השונים בעיצוב יתרמו רבות ליכולת שלו להסביר באופן מדויק וברור את רצונותיו לשייפר ובסופו של דבר לקבל גלשן שאכן מותאם לו אישית, עונה על דרישותיו וצרכיו ויכול להנות ממנו.

אצלנו בגלשני ביג בלו תמצאו את הנסיון והמקצועיות בכדי להבין, להמליץ וליישם את רצונותיך על הצד הטוב ביותר ולהוציא שייפ נכון, מדויק ושעובד טוב במים.

להלן טיפים אשר יוכלו לעזור לכם בהזמנה מוצלחת:

  • הכירו את מאפייני עיצוב הגלשן. גם היכרות בסיסית תעזור לכם להתאים לכם גלשן בצורה טובה. (עיינו בקטגורית מאפייני עיצוב הגלשן ובכתבות רלוונטיות אחרות)
  • אם גלשתם על גלשן של חבר ואהבתם או לא אהבתם מאפיינים מסוימים, בידקו אותם וציינו זאת בפני השייפר.
  • ענו על שאלות כגון: באילו גלים הגלשן עבד הכי טוב? מהי רמת היכולת ומגוון הביצועים של הגלשן? לאיזה סגנון גלישה אתם יותר משתייכים (קלאסי, רדיקאלי, משולב)?
  • תארו לשייפר את סוג הגלים שאתם רוצים שהגלשן יעבוד בהם. חישבו על אופי וגובה הגלים הממוצע בחוף שאתם הכי הרבה גולשים בו (החוף המקומי שלכם). הגיוני וכדאי שעיצוב הגלשן יותאם לרוב ימי הגלישה שלכם ולא לכמה ימים יוצאי דופן בשנה. (ראה: הבנת הים ותנאי גלישה)
  • מומלץ לבוא לשייפר עם מידות מדוייקות ותאור של המאפיינים הרצויים. שימו לב למאפייני גלשן ספציפיים כגון מידות קווי המתאר (רוחב, אורך, עובי), רוקר, ריילס, פוייל וכו’. ידעו את השייפר על המשקל והגובה שלכם בשל השפעתם על מאפיינים אלה.

בהצלחה!

יש לכם שאלה, המלצה, חוויה, כיתבו אלינו!

למבחר הגלשנים שלנו לחץ כאן>

השארת תגובה