טיילר וורן

פרופיל אישי של גולש ושייפר

הבאז על טיילר וורן

שלמות, סטייל, רגש, חיבור לים, ואומנות הגלישה הם רק חלק מהדברים שחושבים עליהם כשרואים את טיילר וורן גולש. נדמה שהגלישה של טיילר היא מעידן אבוד, שילוב דומיננטי של קווי גלישה קלאסיים עם קריאה מודרנית של הגל, איזון בין התלהבות צעירה ומרעננת לרוגע ושליטה של גולש בעל נסיון רב שנים.

מי, מה ואיך?

טיילר, 24, גדל ב Orange County של דרום קליפורניה. במהלך השנים הוא בעיקר גלש בחופי הגלישה הידועים כגון "דוהיני", "סולט קריק" ו"דנה פוינט". בתחילת דרכו, גלש בעיקר על לונגבורד אך לאחר מכן החל לגלוש גם על שורטבורד (בדגש על גלשני רטרו). השילוב המתמיד של טיילר בין עולמות השורטבורד והלונגבורד, יצר רפרטואר מרשים של סגנונות גלישה השואב השראה מאגדות גלישה כמו סקיפ פריי ודיוויד נואבה ועד לכוכבים עכשווים כמו קלי סלייטר וג´ואל טודר. טיילר, אשר אינו מחשיב עצמו לגולש מקצועי, מתמצת באישיותו, גישתו וביכולתו את מהות הספורט. הוא אוהב לגלוש על מגוון גלשנים ולהרחיב את אופקיו, מקפיד לחקור את מאפייני הגלשן השונים, בודק עיצובים ישנים וחדשים כאחד ולעיתים אף עוסק במלאכת השייפינג.

טיילר והגלשנים

את אהבתו לעיצוב הגלשן הוא שואב מטרי מרטין, השייפר האגדי של גלשני "הובי", עליהם הוא גולש מגיל 14. כשרונו הייחודי של טיילר הניע את גלשני "הובי" לעשות שלושה דגמים על שמו; ה "TW", “Quadratic Formula” ומודל "One Fin Pin". דגמים אלו מבטאים את סגננו האישי המובהק בדגש על קווי גלישה זורמים ושלמים, צבירת מהירות ויכולת שליטה גבוהה. טיילר נוטה גם להתנסות עם גלשנים קצרים מאוד, רחבים, עבים ובעלי ריילס עבים במיוחד המאפשרים סגנון גלישה פשוט, כיפי, מהיר ושלא דורש מאמץ מיותר.

טיילר וורן – הווה ועתיד

התשוקה האמיתית של טיילר היא אומנות. במרבית זמנו טיילר עוסק בציור ואיור ומגדיר את עצמו כאומן. ציוריו ותרשימיו אכן משקפים את אהבתו לים ולספורט הגלישה והוצגו בתערוכות בארה"ב, אוסטרליה ויפן. דגמי גלשני ה"הובי" שלו זוכים גם הם לחתימה אישית של לוגו או איור אומנותי מעשה ידיו. לאחרונה אף עבד עם הבמאי ג´ון סמארט על סרט גלישה חדש, "הנסיונות של טיילר וורן", המשלב אומנות, גלישה ושייפינג.

טיילר אומנם צעיר אך משקף לרבים את מהות הספורט ואומנות הגלישה. תעקבו.

Tyler Warren Portrait from James Tull on Vimeo.

השארת תגובה