קסיה מדור

חיה את הים

כשקסיה מדור, 28, מתעוררת בבוקר, הדברים הראשונים שהיא חושבת עליהם הם היכן לגלוש ומה לאכול (בסדר הזה). סביר להניח שכל אחת מאיתנו היתה רוצה לחשוב על אותם דברים בבוקר, אבל קסיה הצליחה לממש את זה בחייה. קסיה מדור היא אחת מגולשות הלונגבורד המוכשרות בספורט הגלישה כיום. סגנון הגלישה שלה על הלונגבורד מאופיין ברוגע, קלאסיות, איזון ויופי.

ילדת מאליבו

כבר מגיל 14 קסיה בילתה את מרבית זמנה בחוף מאליבו עם אביה שהיה גולש בעצמו. הגל המושלם, הסביבה, ההיסטוריה והגולשים המוכשרים של מאליבו השפיעו רבות על סגנונה של קסיה. קסיה אומנם גדלה יחסית רחוק מהים (45 דקות נסיעה מהים), אך הדבר רק גרם לה להעריך ולהאריך את זמנה בחוף האגדי. הגולשים המקומיים אימצו מהר מאוד את קסיה, שגם מחוץ למים, הפגינה את אישיותה האנרגטית שהשתלבה עם הוייב המקומי.

גלישה מקצועית

הכניסה של קסיה לעולם המקצועי של גלישת הגלים החלה ברגל ימין. היא ניצחה את תחרות הגלישה הראשונה שבה השתתפה, ה Roxy Wahine Classic והמשיכה להשתתף בתחרויות לונגבורד מקצועיות. קסיה גם מקפידה לצאת לטיולי גלישה בעולם, אותם היא מממנת מפרסים בתחרויות ומעבודות דוגמנות. הגישה של קסיה לספורט היא שילוב מאוזן בין הנאה אמיתית ומשוחררת מהגלישה, להשקעה רצינית באתלטיות ובפיתוח הכושר הגופני. למעשה, בקרב גולשים רבים (נשים וגברים) היא נחשבת לאחת הגולשות היותר מוכרות והמוערכות בספורט הלונגבורד. היא מכירה בעובדה זו ומשתמשת בה לקדם ולחשוף את ספורט הגלישה לקהל רחב יותר ולנשים באופן ספציפי. היא יודעת שהשתתפות הנשים בספורט גדלה באופן מרשים בשנים האחרונות, אך יודעת שהדרך להבאת גלישת הנשים למיינסטרים עוד ארוכה.

לעשות את הגלישה קרירה

יכולת הגלישה הקלאסית, היופי שלה ואישיותה הפתוחה והחייכנית לא הוחמצה ע"י ספונסרים רבים כמו FCS, GRAVIS, ו Roxy, חברות גלישה אשר מהוות חלק בילתי נפרד ותומך בקרירה שלה. קסיה כמובן נהנת מכל רגע ומתכננת להמשיך לגלוש ולעסוק בספורט על היבטיו השונים. בנוסף, ההצלחה העניקה לה הזדמנות לעסוק ולחקור תחומי עניין וכישרונות נוספים. היא פתחה את חברת Stardust Productions עם שתיים מחברותיה הקרובות, שם היא מפיקה ומצלמת סרטי גלישה.

נראה שקסיה, שתמיד מונעת ע"י אהבה אנרגטית לחיים ולספורט הגלישה, מבטיחה לנו עתיד מלא ביצירה ומעורבות בקידום הגלישה בכלל ובקרב הנשים בפרט.

השארת תגובה